معیار انتخاب آرایشگاه عروس در رشت

بازدید: 916

معیارهای انتخاب  آرایشگاه عروس در رشت

آرایشگاه عروس در رشت

انتخاب آرایشگاه عروس در رشت یکی از مهم ترین انتخاب های عروسیهای عزیز رشتی می باشد چرا که همه ی عروس خانم های رشتی دوست دارند که در شب عروسیشان زیبا و جذاب باشند و انتخاب نادرست باعث می شود احساس خوبی در روز عروسی نداشته باشند و مهم تر از همه اینکه این احساس هم در روز عروسی و هم بعد از مراسم در مقوله فیلم و عکس عروس و داماد تاثیر منفی می گذارد پس با توجه به تعداد زیاد آرایشگاه ها در رشت و مدعی بودن همه آنها و گذاشتن نمونه کارهایی از افرادی که در زمینه ی مدلینگ فعالیت دارند که این نمونه ها در مدت زمان بالایی در فضاهای مجازی توسط عکاسان متبحری آماده شده اند . انتخاب دقیق و بجای آرایشگاه عروس در رشت با کیفیت بالا و قیمت مناسب جزء ضروری ترین و حساس ترین مواردی است که عروس و داماد باید به آن توجه داشته باشند به خود واجب دانستیم نکاتی را بر حسب تجربه در این مقاله ذکر کنیم .

  1. گول نمونه کارها را نخورید : کلیه نمونه کارهای اغلب آرایشگاه ها از جمله آرایشگاه های عروس در رشت در زمان کافی و توسط افرادی که در زمینه مدلینگ فعالیت دارند آماده شده است و در روتوش و چاپ و تنظیمات رنگ و حذف ایرادات کار دقت لازم شده است .
  2. از آتلیه خود مشورت بگیرید : ممکن است گاهی مشاهده کنید که آرایشگاهی در رشت بازدید زنده گذاشته است .اما بهتر است باز به این نکته توجه داشته باشیم که این نمونه ها در آرایشگاه های پر تعداد عروس و در روز خاصی و از بین بهترین ها انتخاب می شوند یا باز توسط افراد مدلینگ انجام می شود. آتلیه ها با توجه به تیراژ کاری و داشتن آرشیو متفاوتی از نمونه کارهای آرایشگاه ها راهنمای بهتری را در زمینه ی انتخاب آرایشگاه عروس در رشت به شما می دهند .
  3. تعداد عروس در آرایشگاه : اگر مراسمتان در روز خاصی می باشد حتما از تعداد عروس های سالن انتخابی اطلاع دقیق داشته باشید . با توجه به اینکه بعضی از آرایشگاه های عروس در رشت در روزهایی دارای تعداد زیاد مشتری می باشند در وحله ی اول از عروس خانم ها می خواهند که در روز عروسی خیلی زود به آرایشگاه مراجعه کنند که معمولا این آرایشگاه ها هم باعث خسته شدن عروس خانم ها می شوند و هم کیفیت مطلوبی ندارند و هم مدت زمان بیشتری طول می کشد تا کار میکاپ و شینیون عروس خانم ها انجام شود و این نکته مهم را فراموش نکنیم که در روز عروسی کار عکس و فیلم هم باید انجام شود . بهترین زمان پیشنهادی برای مراجعه به آرایشگاه و زمان آماده شدن عروس خانم ها با توجه به نوع مراسم و مکان مراسم 7 تا 11 می باشد.
  1. مکان آرایشگاه : لزوما مکان آرایشگاه نباید به تالار نزدیک باشد بلکه با راهنمایی با آتلیه انتخابی و لوکیشن مد نظر آتلیه برای انجام کار فیلم وعکس عروسیتان پیشنهاد میکنیم که مکان آرایشگاه نزدیک به لوکیشن فیلمبرداری و عکاسی باشد .
  2. قیمت آرایشگاه : قیمت های بالا ملاک خوب بودن کار آرایشگاه عروس در رشت نیست .
  3. تست گریم : قبل عروسی تست گریم داشته باشید .
  4. از آرایش های سنگین خودداری کنید .
  5. لنز در آرایش عروس : ترجیحا از لنز استفاده نکنید چرا که ممکن است در لحظه اول نشان ندهد و بعد از گذشت چند ساعت دچار مشکل شوید .
  6. بیعانه آرایشگاه عروس : در پرداخت بیعانه دقت، استدلال پر شدن و یا گرانی قیمت ها را فراموش کنید . در مورد پس گرفتن بیعانه حتما سوال کنید (این نکته را هم از تالار و هم آتلیه ها و هم آرایشگاهتان سوال کنید) .
  7. مشاهده سرزده : اگر آرایشگاهی را انتخاب کردید برای بازدید عروس پیشنهاد می کنیم چند روزی که آرایشگاهتان عروس دارد را سوال کنید و یک روز سرزده و در مرحله پایان کار برای بازدید تشریف ببرید .
  8. انتخاب سبک : سبک تان را از قبل مشخص کنید .

 
سالنهای زیبایی رشت

Tags: آرایشگاه عروس در رشت آرایشگاه عروس رشت

امتیاز کلی این مطلب (0)

0 از 5 ستاره

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان میهمان

0
نظر شما به سامانه مدیریت ارسال شده است.
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد