تماس با سایت مشاغل رشت: 920 10 910 013 داخلی 1

دکتر شهربانو سلیمانی

بازدید: 3017

دکتر شهربانو سلیمانی

پوست، مو و زیبایی

فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی

دارای گواهینامه بین المللی Facial Treatment از پاریس

عضو انجمن جراحان ایران


 
 
  • پیشگیری و درمان خطوط اخم و پیری با استفاده از تزریق ژل و بوتاکس
  • لیزر موهای زاید بدون درد و سوختگی
  • جوانسازی و رفع افتادگی صورت با روشهای لیزتراپی, آر اف ترماژ, میکرونیدلینگ و هایفوتراپی
  • جراحی ضایعات پوستی بدون بخیه و اسکار به روش آر اف سرجری
  • درمان ریزش موی سر به روش های مزوتراپی و میکرونیدلینگ
 
 

معرفي هایفو در رشت (لیفت صورت بدون جراحی در رشت)

هايفو به معناي امواج اولتراسوند با فرکانس بالاست. در اين روش از انرژي ميکرو امواج فراصوت متمرکز براي منقبض کردن الياف کلاژن و تحريک رشد کلاژن جديد به منظور ايجاد يک ليفت طبيعي، بدون عمل جراحي و نقاهت پس از عمل استفاده مي‌شود. الياف کلاژن به استحکام ساختارهاي مختلف بدن کمک مي‌کند و همچنين از جذب شدن و تحليل رفتن ساختارهايي مانند پوست جلوگيري مي‌کند اين نتايج با گذشت زمان سبب ليفت و رفع افتادگي قابل توجه پوست مي‌شود. پس از هايفوتراپي، اثرات آن همچنان ادامه دارد و موجب افزايش رشد پروتئين کلاژن جديد و تشکيل ساختار مستحکم پوست خواهد شد.

دکتر شهربانو سلیمانی - لیفت صورت بدون جراحی در رشت

کاربرد هافو در رشت (لیفت صورت بدون جراحی در رشت) :

هايفو جهت جوان سازي و ليفتينگ پوست صورت ، گردن ، دکلته و بازوها و ... کاربرد دارد. عمل ليفتينگ را در يک جلسه انجام مي دهد. همچنين براي لاغر کردن ساير اندام هاي بدن هم مورد کاربرد قرار گرفته است.

روش انجام لیفت صورت بدون جراحی در رشت (هایفو در رشت) :

اين دستگاه انرژي صوتي را به زير پوست ارسال مي‌‌کند. اين امواج به سه لايه سطحي و درم و لايه نازکي از بافت همبند که بر روي عضله‌ قرار دارد و جراحان در طي جراحي ليفت آن را سفت مي‌کنند، نفوذ کرده و اثرات گرمايي خود را اِعمال مي‌کند. انرژي حرارتي با گرم و منقبض کردن اين بافت‌ها، باعث سفت شدن پوست و ساخت کلاژن جديد مي‌گردد که نهايتاً ليفت و سفت شدن بلند مدت پوست را به دنبال خواهد داشت. در لیفت صورت بدون جراحی در رشت از امواج اولتراسوند (مافوق صوت) استفاده مي شود، اين امواج با کمک تکنولوژي بسيار پيشرفته (توسط وسايلي شبيه به عدسي که مي توانند صوت را در نقطه اي کانوني مجتمع نمايد) در نقطه اي از عمق دلخواه متمرکز و تابانده مي شود که نتيجه آن ايجاد گرماي موضعي در نقاط و اعماقي دقيق از پوست و بافت زيرين مي باشد و بقيه کار با همان توضيح قبلي تخريب کلاژن هاي قديمي و بازسازي کلاژن جديد مي باشد. اين طول‌ موج، به‌همراه خود حرارت و انرژي معيني را به SMAS وارد نموده و در‌طي مراحل زير، باعث جوانسازي(Rajeunissement) و کشيــد‌گي و ليــفت پـوست (No Surgical Lifting) مي‌شود

عوارض لیفت صورت بدون جراحی در رشت :

هايفو در رشت عوارض خاصي ندارد، فقط ممکن است بيمار در طي درمان، کمي احساس درد کند که قابل تحمل است. گاهي به دليل اينکه تنظيم مناسب انرژي صورت نگرفته باشد، پوست کمي قرمز مي شود که کاملا گذرا است و به سرعت بهبود مي يابد.

هايفو مناسب چه افرادي نمي باشد؟

  • در افرادي که داراي ديابت پيشرفته هستند
  • وجود پروتز فلزي در ناحيه درمان
  • وجود عفونت فعال در ناحيه درمان
  • خانم باردار
  • افراد زير 30 سال

لیفت صورت بدون جراحی در رشت براي چه افرادي مناسب است ؟

اين روش براي افرادي مناسب است که پوست آنها تا حدي "شل شده" که قابل مشاهده است و حس مي‌کنند استحکام و سفتي پوستشان کاهش يافته است. افتادگي ابرو و يا پلک اغلب اولين نشانه "پيري" پوست است. به طور معمول افراد سي ساله و بالاتر که داراي شل شدگي خفيف تا متوسط پوست هستند، متقاضيان مناسبي براي لیفت صورت بدون جراحی در رشت مي‌باشند.
اين تکنيک، افتادگي خفيف تا متوسط پوست شل و يا ضعيف شده را برطرف مي‌سازد و به طور خاص، از طريق ترميم و جوان‌سازي عميق پوست، موجب ليفت ابرو و پيشاني مي‌شود که اين به نوبه خود باعث کاهش پوست اضافي، نمايان شدن فرم اصلي چشم‌ها و بهبود ظاهر کلي و جوان‌تر شدن صورت مي‌شود - مردان متقاضيان بسيار خوبي براي هايفوتراپي هستند، زيرا اين روش نياز به دوره بهبودي و نقاهت ندارد و اين اجازه مي‌دهد تا افراد بتوانند بلافاصله به فعاليت‌هاي روزانه خود بازگردند. به اين دليل، هايفوتراپي یا لیفت صورت بدون جراحی در رشت يک روش مناسب است.

مراقبت هاي قبل و پس از عمل لیفت صورت بدون جراحی در رشت :

قبل از هايفو تراپي نياز به کار خاصي نيست (جز در موارد خاص مختصري بي حسي موضعي کفايت مي کند) پس از هايفو تراپي فرد نبايستي پوست را گرم کند و بهتر است از ترکيبات خوراکي فعال کننده کلاژن سازي استفاده کند و استفاده از هايفو محدوديتي در استفاده از کرم هاي آرايشي وجود ندارد.

مزايای لیفت صورت بدون جراحی در رشت :

  • بدون جراحي مي باشد در نتيجه عوارض جراحي مثل کبودي و خونريزي و … را ندارد
  • فقط در يک جلسه انجام مي شود
  • نتايج ماندگار دارد
  • درد ندارد (چون درد غير تحملي ندارد پس حتي نياز به بي حسي موضعي هم ندارد)
  • نياز به بستري ندارد (بصورت سرپايي انجام مي شود)
  • روشي بي خطر و ايمن براي انسان مي باشد چون هيچ نوع اشعه اي ندارد يعني هايفو (HIFU) دقيقا مثل سونوگرافي با امواج صوتي اولتراسوند عمل مي کند که کاملا بي خطر است

اثرات هايفوتراپي در رشت (لیفت صورت بدون جراحی در رشت) :

بيمار در همان لحظه انجام HIFU کشيده‌ تر شدن پوست را احساس مي‌کند، ولي نتايج بعد از 2 ماه بهتر مشخص مي‌شود. رودند بهبود طي 6 ماه آينده نيز ادامه دارد و فرد شاهد اثرات بيشتري در زمينه سفت و ليفت شدن صورت و گردن خواهد بود.

ماندگاري اثر هايفو (لیفت صورت بدون جراحی در رشت) : 

بسته به ميزان شلي و نوع رژيم غذايي، سن، ژنتيک و ... ليفت ناشي از هايفو (HIFU) حدود 2 سال باقي مي‌ماند. افرادي که تمايل دارند نتيجه ماندگارتر داشته باشند، مي‌توانند هر يک يا دو سال يکبار اين روش را تکرار کنند تا هميشه جوان بمانند.

دکتر شهربانو سلیمانی - لیفت صورت بدون جراحی در رشت

امتیاز کلی این مطلب (0)

0 از 5 ستاره

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان میهمان

0
نظر شما به سامانه مدیریت ارسال شده است.
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • مهمان - مریم

    سلام خانم دكتر
    يه سوال دارم علت اينكه جاي زخم در پوستم بعد از مدتي تبديل به تيرگي ميشود چيست؟ ممنونم.

    دوست دارم 0 لینک کوتاه:
  • سلام مريم جان
    مشكلي كه شما دارين نسبتا مشكل شايعي هست و احتمالا رنگ پوست متمايل به تيره داريد در واقع هر عاملي كه باعث التهاب در پوست شما شود در مرحله ي ترميم ميتواند باعث تيرگي رنگ پوست شود و در واقع پاسخ دفاعي پوست به التهاب است كهpIH ميناميم .بهتر است تحت نظر پزشكتان از درمانهايي كه در كيفيت ترميم موثر است استفاده كنيد همچنين پرهيز از آفتاب ضروري است.

    دوست دارم 0 لینک کوتاه:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید : فیس بوک  - گوگل پلاس - - توئیتر - - واتس اپ - - تلگرام - - اینستاگرام - - لینکدین -

درباره ما

erasht mini logo ما فضای مجازی رشت هستیم
درگاهی جهت دسترسی به اطلاعات شهر ، آب و هوا ، مشاغل و آگهی های نیازمندی و فروش


warning logo شرایط درج اگهی ها
مسئولیت آگهی های درج شده در این سایت بر عهده آگهی دهنده می باشد.

تماس با ما

rasht-map

دفتر مرکزی ما :

شهر باران ، منطقه شهر یاران

بین بوستان دانشجو و مفاخر

ساختمان سرو ، طبقه سوم

تلفن: 01391010920 داخلی 1

سامانه پیامک : 10007412

نمادهای اعتماد و مجوزها

logo-samandehi

Offcanvas Module

Our themes are built on a responsive framework, which gives them a friendly, adaptive layout