تماس با سایت مشاغل رشت: 920 10 910 013 داخلی 1

بهترین جراح فک و صورت در رشت

بازدید: 5920

 

بهترین جراح فک و صورت در رشت

متخصص جراحی دهان، فک، پلاستیک صورت و بینی
جراحی پیشرفته ایمپلنت های دندانی
  • ایمپلنت دندان
  • رینوپلاستی (جراحی بینی) 
  • جراحی فک (ارتوگناتیک)
  • جراحی دندان های نهفته وعقل
  • جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)
  • جراحی کیست ها و تومورهای دهانی
  • جراحی زیبایی گونه
  • جراحی شکاف کام و لب
  • جراحی لیفت صورت و پیشانی
  • تزریق ژل لب و بوتاکس
  • مشکلات مربوط به مفصل فک و صدای فک


    بهترین جراح فک و صورت در رشت - دکتر عیسی عبدی
بهترین جراح فک و صورت در رشت - دکتر عیسی عبدی بهترین جراح فک و صورت در رشت - دکتر عیسی عبدی
بهترین جراح فک و صورت در رشت - دکتر عیسی عبدی بهترین جراح فک و صورت در رشت - دکتر عیسی عبدی
بهترین جراح فک و صورت در رشت - دکتر عیسی عبدی بهترین جراح فک و صورت در رشت - دکتر عیسی عبدی
بهترین جراح فک و صورت در رشت - دکتر عیسی عبدی
جراح فک و صورت در رشت - دکتر عیسی عبدی جراح فک و صورت در رشت - دکتر عیسی عبدی


ایمپلنت دندان :
ایمپلنت را میتوان به عنوان یک انقلاب در بازسازی دندان های از دست رفته تعریف کرد . بر خلاف روش های سنتی که بیمار مجبور به تراش دندان های مجاور یا تحمل دندان های مصنوعی بود، ایمپلنت های دندان با توجه به جنس و شکل آن که کاملا سازگار با استخوان پیوند می خورد میتواند جای دندان های از دست رفته را پر نماید .لازم به ذکر است تمام بیماران، حتی افراد دیابتی و سیگاری و ... قادر قارد به گذاشتنن ایمپلنت هستند، تفاوت در میزان مراقبت ، بهداشت وکنترل بیشتر در این بیماری می باشد . در بازسازی کل فک بالا و پایین با تعداد کمتری از پایه های ایمپلنت میتوان پروتزهای بیشتر دندان ها را جاگذاری نمود - ایمپلنت یک درمان ترکیبی بوده که اغلب در دو مرحله، ابتدا کارگذاری ایمپلنت و چند ماه بعد با گذاشتن پروتز به اتمام می رسد .
رینوپلاستی (جراحی بینی):
جراحی بینی از رایج ترین جراحی های زیبایی بوده که همزمان میتواند جهت رفع مشکلات تنفسی بیمار هم باشد. با روش های جدید، نتایج جراحی بینی بر حسب جنس، سن، استخوانی یا گوشتی بودن، قابلیت پیش بینی بهتری خواهد داشت . لازم به ذکر است هر فرم بینی متناسب با کل صورت منحصر به فرد است و انتخاب شکل بینی بعد از عمل باید با مشاوره های قبل از عمل صورت گیرد . همچنین جراحی بینی می تواند به تنهایی، یا با جراحی پلک یا چانه همزمان انجام شود


 

بهترین جراح فک و صورت در رشت (ارتوگناتیک):
مشکلات رابطه ی فک بالا و پایین اغلب مادرزادی و ارثی می باشد و در موارد محدود می تواند به علل آسیب های خارجی باشد . مشکلات فکین می تواند در برگیرنده ی یک یا هر دو فک باشد . (از جهت میزان جلو یا عقب بودن و روابط عرضی و یا ارتفاع نامتناسب فکین)همچنین در نظر گرفتن رابطه فکین نسبت به بینی و چانه از نکات مهم ارزیابی صورت می گیرد . با روش های امروزی جراحی فک و چانه از حداقل عوارض و دوره نقاهت برخوردار خواهد بود . لازم به ذکر است در بیشتر موارد قبل از جراحی فک ، بیمار باید با درمان ارتودنسی آماده جراحی شود . 
جراحی دندان های نهفته و عقل:
دندان عقل می تواند به شکل نرمال رویش پیدا کنمد و اغلب با شیوع بالاتر نیمه نهفته یا کاملا نهفته و به شکل زاویه درا و درگیر با دندان کناری رویش می یابد، این حالت می تواند عوارضی مانند تخریب دندان مجاور ، ایجاد ضایعاتی مانند کیست یا تومورو ... را به همراه داشته باشد . در بیمارانی که تحت درمان ارتودنسی قرار میگیرند توصیه می شود جهت ثبات درمان ارتودنسی ف دندان های نیازمند جراحی را خارج کنند.



جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)
افتادگی پلک بالا و پایین از جمله تغییراتی است که با افزایش سن در صورت نمایان می شود . این تغییرات معمولا در نتیجه پوست و چربی اضافی و تغییر در موقعیت چربی های اطراف پلک ایجاد می شود .جراحی پلک یک جراحی سرپایی با بی حسی موضعی می باشد که تمام برش های جراحی در یک چین طبیعی موجود در پلک قرار میگیرد و درنتیجه به عنوان یک روش جوانسازی با حداقل نقاهت همراه است . محل برش در طی دو هفته تا یک ماه کاملا محو می شود .
جراحی کیست ها و تومورهای دهانی
برحسب گسترش این ضایعات اغلب با بی حسی موضعی قابل انجام است، با این حال در موارد پیشرفته و وسیع نیازمند نمونه گیری و بررسی پاتولوژی و در مواردی جراحی بیمارستانی می باشد. لازم به ذکر است هر نوع ضایعه کیست یا تومور نباید بدخیم تلقی شود و در بیشتر موارد با انجام جراحی صحیح ، درمان قطعی خواهد بود.



جراحی زیبایی گونه
دربعضی از افراد برجستگی گونه متناسب با صورت نمی باشد . در مواردی این تناسب با انجام تزریق فیلتر (ژل)و اقدامات مشابه قابل جبران خواهد بود، با این حال این روشهای درمانی موقت و غیر قابل پیش بینی تلقی می شود .مناسب ترین روش کاشت پروتز از طریق داخل دهان می باشد که یک روش دائمی و قابل کنترل می باشد . تزریق چربی و ژل اغلب به علت جابه جایی و عفونت توصیه نمی شود .

جراحی شکاف کام و لب
شکاف کام و لب یک مشکل مادرزادی تلقی می شود که بر حسب وسعت در مراحل درمانی و جراحی های مختلف بیمار باید تحت درمان قرار گیرد . در نظر داشتن انجام هر مرحله از جراحی در سن مناسب از نکات اصلی جراحی شکاف است . در اولین قدم اقدام شکاف لب و سپس کام نرم و در نهایت کام سخت و شکاف بین دندانی باید ترمیم شود . جراحی ها ی تکمیلی و زیبایی بینی و فک آخرین مرحله از جراحی در این افراد می باشد.


جراحی لیفت صورت و پیشانی
افتادگی صورت و چین وچروک های نواحی مختلف صورت از تغییرات افزایش سن می باشد که در افراد مختلف و با درجات متفاوت رخ می دهد. جراحی های لیفت صورت ، پیشانی و رفع غب غب از اقدامات قابل پیش بینی است که در صورت انتخاب زمان و سن مناسب درمان میتواند در جوانسازی صورت مفید باشد و روش های جدید این جراحی ها با حداقل برش و ایجاد برش در نواحی غیر قابل دید و نیز تکنیک های آندوسکوپی خواهد بود.دوره نقاهت بر حسب میزان و وسعت جراحی، همچنین سلامت پایه بیمار متفاوت می باشد .
تزریق ژل لب و بوتاکس
ایجاد برجستگی و فرم دهی لب با کمک ژل و فیلتر از روش های اصلاحی می باشد که به شکل سرپایی قابل انجام است . طول عمر این ژل ها برحسب نوع و حجم آنها، یک تا یک و نیم سال خواهد بود . لازم به ذکر است  تزریق ژل به جز لب برای نواحی دیگر صورت توصیه نمی شود . بوتاکس یک روش برای فلج کردن انتخابی عضلاتی از صورت می باشد . که در ایجاد چین و چروک یا خطوط اخم افقی عمودی پیشانی و صورت نقش دارند، بر حسب برند و نوع بوتاکس این روش میتواند روش مناسبی در اصلاح این مشکلات باشد. با این حال استفاده نادرست و عدم آشنایی با روش های تزریق میتواند عوارض شدیدی به همراه داشته باشد.

 

 
مشکلات مربوط به مفصل فک و صدای فک
طیف وسیعی از مشکلات را در بر میگیرد، ابتدا بیمار تحت معاینات دقیق جهت تشخیص منشا و علت درد قرار میگیرد. سپس یک پروسه درمانی  step by step  که در آخرین مرحله و در صورت عدم نتیجه از درمان های اولیه، احتمال نیاز به جراحی در این بیماران وجود دارد. 

Tags: متخصص جراحی فک و صورت در رشت جراح فک و صورت در رشت

امتیاز کلی این مطلب (0)

0 از 5 ستاره

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان میهمان

0
نظر شما به سامانه مدیریت ارسال شده است.
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید : فیس بوک  - گوگل پلاس - - توئیتر - - واتس اپ - - تلگرام - - اینستاگرام - - لینکدین -

درباره ما

erasht mini logo ما فضای مجازی رشت هستیم
درگاهی جهت دسترسی به اطلاعات شهر ، آب و هوا ، مشاغل و آگهی های نیازمندی و فروش


warning logo شرایط درج اگهی ها
مسئولیت آگهی های درج شده در این سایت بر عهده آگهی دهنده می باشد.

تماس با ما

rasht-map

دفتر مرکزی ما :

شهر باران ، منطقه شهر یاران

بین بوستان دانشجو و مفاخر

ساختمان سرو ، طبقه سوم

تلفن: 01391010920 داخلی 1

سامانه پیامک : 10007412

نمادهای اعتماد و مجوزها

logo-samandehi

Offcanvas Module

Our themes are built on a responsive framework, which gives them a friendly, adaptive layout