لیزرتگ در رشت (پینت بال لیزری در رشت)

بازدید: 1403

بازی هیجان انگیز لیزرتگ در رشت (پینت بال لیزری در رشت)

بازی لیزرتگ در رشت

بازی لیزرتگ در رشت

بازی لیزرتگ چیست؟

لیزرتگ همانند پینت بال یک ورزشی تیمی یا فعالیتی تفریحی است که در آن هر بازیکن تلاش می‌کند برای کسب امتیاز با اسلحه لیزری به اهدافی مختلف شلیک کند.در لیزرتگ از تجهیزات با تکنولوژی مادون قرمز استفاده می شود. هر بازیکن یک جلیقه‌ای می پوشد که مجهز به سنسورهای حساس به مادون قرمز بوده و گاهی نیز سنسورهایی در محل‌های مختلف زمین بازی جهت فعال یا خنثی نمودن اهدافی از قبیل بمب یا مین تعبیه می‌شود. بازکنان با تفنگ مخصوص یکدیگر را هدف قرار می‌دهند با این تفاوت که برخورد فیزیکی انجام نمی گیرد و ایجاد درد و ناراحتی نمی کند. نحوه بازی تا حد زیادی به تجهیزات بازی و ساختار انتخابی بازیکنان بستگی دارد. لیزرتگ در دو سبک سالن سرپوشیده و فضای باز، بازی می‌شود. لیزرتگ میان طیف گسترده‌ای از سنین مختلف محبوبیت دارد.

در استان گیلان هم اکنون دو مکان برای بازی لیزرتگ وجود دارد :

1 . یک لیزرتگ در رشت و در باشگاه پینت بال و لیزرتگ پیکار واقع در کمربندی خمام قرار دارد. که برای تهیه بلیط تخفیف آن می توانید به سایت گیل تخفیف مراجعه و تخفیف لیزرتگ در رشت را خریداری نمایید.

2 . دومین لیزرتگ در شهر آستانه اشرفیه و در باشگاه پینت بال 04 پارک ساحلی این شهر قرار دارد که برای تهیه بلیط تخفیف آن می توانید به سایت گیل تخفیف مراجعه و تخفیف لیزرتگ آستانه را خریداری نمایید

 

مقایسه بازی لیزرتگ با پینت بال :

بازی لیزرتگ در رشت

لیزرتگ یک بازی شبیه به پینت بال است اما در تجهیزات آن هیچ شلیک گلوله ای وجود ندارد. بلکه اسلحه، اشعه لیزر را از فاصله ی 30 متری از خود ساطع می کند. همچنین قابل ذکر است که این اشعه ها کاملاً ایمن بوده و برای چشم بی خطرند. در مقایسه با پینت بال، به دلیل اینکه در لیزرتگ از پرتابه‌های فیزیکی استفاده نمی‌شود بدون درد بوده و در ایران نام دیگر لیزرتگ همان پینت بال لیزری است. و حتی در نسخه‌های بازی در فضای سرپوشیده خطرات فیزیکی به حداقل می‌رسد، چرا که اکثر باشگاه‌ها دویدن، بازی خطرناک و سر و صدا کردن نامعمول را ممنوع کرده‌اند.در باشگاه های لیزرتگ در رشت و آستانه هر دو بازی پینت بال و لیزرتگ را می توانید تجربه کنید

سناریوهای بازی لیزرتگ :

بازی لیزرتگ در رشت

1. بازی ساده : در این نوع از بازی دو تیم در وقت تعیین شده با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند و در پایان سیستم نرم‌افزاری بازی با محاسبه تعداد زده‌ها و خورده‌های هر بازیکن، تیم برنده را اعلام می‌نماید.

2. بازی مرگ تیم : در این فرمت از بازی تعداد جان‌های بازیکنان هر تیم محدود می‌باشد (معمولاً هر بازیکن ۳ جان) و بازی با پیروزی تیمی که تمامی بازیکنان تیم مقابل را اصطلاحاً شات کرده باشد به پایان می‌رسد.
3. بازی اسکورت V.I.P : در این سناریو یک تیم بادی گاردهای بازیکن V.I.P (اصطلاحاً فرمانده) هستند و وظیفه آن‌ها محافظت کردن از فرمانده حین انجام مأموریتی بخصوص است. وظیفه بازیکنان تیم مقابل که تعداد جان‌های محدودی دارند، شات کردن فرمانده تیم حریف قبل از انجام مأموریت است.
4 . بازی تسخیر پایگاه : سناریوی متداول با تعداد جان‌های محدود و حول مبارزه بر سر یک نقطه کلیدی در محیط بازی یا دفاع از پایگاه تیم حین مبارزه و حمله برای تسخیر پایگاه تیم مقابل است.

مکان بازی لیزرتگ:

بازی لیزرتگ در رشت بازی لیزرتگ در رشت

با استفاده از تفنگ پینت بال لیزری یا همان لیزرتگ می توان در اماکن سربسته مانند سالن های ورزشی و در ابعاد کوچکتر و تعداد نفرات کمتر حتی در منزل برای بازی استفاده نمود. همچنین در فضاهای باز مانند پارک ها از این تفنگ ها می توان برای انجام این بازی با نفرات بیشتر استفاده نمود. مكاني حداقل 250 تا 600 متر مناسب می باشد. هر دو باشگاه لیزرتگ در رشت و آستانه در فضای باز قرار دارد.

چرا لیزرتگ ؟

• هیجان بالا : ورزشی پرتکاپو و مهیج با کالری سوزی بسیار بالا و همینطور ارتقا سطح سلامت
• تحرک زیاد: استراتژیک بودن، افزایش قدرت تصمیم گیری و بهبود سرعت عمل در روند بازی
• ورزشی مدرن : ورزشی نو و مدرن با قابلیت بروز رسانی مداوم، جدا کننده از فضاهای مجازی و بازی کامپیوتری
• شادی گروهی: ورزشی همگانی و خانوادگی بدون محدودیت سنی و همینطور تقویت روحیه همکاری و تعاون
 
بازی لیزرتگ در رشت بازی لیزرتگ در رشت

خطرات لیزرتگ :

لیزرتگ هیچ خطری ندارد. در بدترین حالت، احتمال زمین خوردن بازیکن در هنگام تند دویدن است. و ميزان اشعه ي مادون قرمز تفنگ همانند اشعه ای است كه در كنترل تلوزيون استفاده مي شود و کاملا بی خطر است.

بازی لیزرتگ در رشت

لباس بازی لیزرتگ :

كفش: كتاني (صندل مناسب نمی باشد)
لباس: لباسهای گشاد كه فعاليت در آن راحت‏تر باشد

 

امتیاز کلی این مطلب (0)

0 از 5 ستاره

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان میهمان

0
نظر شما به سامانه مدیریت ارسال شده است.
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد