تماس با سایت مشاغل رشت: 920 10 910 013 داخلی 1

آرایش عروس در رشت

بازدید: 837

راهنمای ارایش عروس در رشت


انتخاب سالن آرایش عروس در رشت :

اگر شما هم به زودی در رشت عروس می شوید، پس از همین حالا باید به فکر زیبایی تان باشید. آیا به مدل آرایش عروسی تان فکر کرده اید؟ آیا سالن زیبایی مورد نظر خود را یافته اید؟
در شهر رشت انتخاب های متعددی برای یافتن سالن زیبایی عروس دارید که می توانید لیست کاملی از بهترین سالنهای زیبایی رشت را در لینک زیر مشاهده کنید :


اما بهتر است قبل از انتخاب سالن زیبایی نکاتی را یاد بگیرید تا بتوانید به خود و سالن انتخابی خودتان در یک آرایش زیبا کمک کنید.

به یاد داشته باشید
آرایش عروس باید به نحوی باشد که چهره حالت طبیعی خود را حفظ کند و باعث شود شما مانند پرنسسی در مجلس بدرخشید. برخی باید و نبایدها را در مورد آرایش عروس را برایتان شرح می دهیم تا با رعایت آنها در بهترین روز زندگی تان، زیباتر از همیشه بدرخشید.ممکن است بیان کنید که قرار نیست خودتان آرایشگر روز عروسیتان باشید، درست است! اما اگر هر چه اطلاعات بیشتری داشته باشید مشارکت و همفکری بیشتری با آرایشگر عروس در رشت خواهید داشت و نتیجه کار شما بهتر خواهد بود.


بایدها و نباید های آرایش عروس در رشت :
 
مدل آرایش عروس در رشت :

مدل آرایش عروس باید به نحوی باشد که چهره حالت طبیعی خود را حفظ کند. اگر آرایشگر زیاد صورت عروس را نقاشی کند، موجب بالاتر به نظر رسیدن سن عروس می شود. ولی اگر مدل آرایش عروس طبیعی باشد وقتی فرد سال ها بعد عکس های عروسی اش را مرور کند از چهره واقعی خود لذت می برد.آرایشگر عروس در رشت باید به رنگ و مزاج پوست و فرم و حالت صورت توجه کند و نوع مناسب مدل آرایش را برای عروس انتخاب کند، به عبارت دیگر هر صورت آرایش مخصوص به خود را می خواهد. هنر آرایش نوعی متعادل سازی است و این موضوع مستقیماً به مهارت آرایشگر وابسته است.

تست آرایش عروس در رشت : 

از حداقل 3 هفته قبل از روز عروسی خود در رشت، نزد آرایشگرتان بروید و از او بخواهید تا مدل انتخابی را روی صورت تان امتحان کند. 3 تا 5 هفته زمان خوبی برای این کار است اما اجازه ندهید که فاصله زمانی بیشتر از 5 هفته شود. هر آنچه را که برای اولین بار خواهان آن هستید را انتخاب کنید، از آرایشگر خود بخواهید تا در همان روز انجام دهد. برای مثال اگر میخواهید آرایش برنزه داشته باشید، بگویید که رنگهای مختلف را روی صورت شما امتحان کنند تا مناسب ترین رنگ کرم پودری که با پوست شما سازگاری دارد، را شناسایی کنند.حتی پس از آرایش با آن غذا بخورید و ساعت ها آن را روی صورتتان داشته باشید . برای شبیه سازی اشک، آب روی صورتتان بریزید و دوام ریمل و کرم پودرتان را چک نمایید. در آخر اگر قسمت هایی دوام لازم را نداشتند بهتر است محصول دیگری با دوام بیشتری تهیه نمایید. در روز آزمایشی میکاپ ، هم در نور آفتاب و هم در نور اتاق آرایشتان را تست کنید تا خیالتان راحت باشد که در روز عروسی در هر موقعیتی زیباترین هستید.بهتر است در روزی که برای امتحان مدل آرایشتان نزد آرایشگاه عروس در رشت می روید، لباسی سفید به تن کنید. در این شرایط بهتر تشخیص می دهید که آیا رنگ آرایشتان با رنگ لباس عروس جور در می آید یا خیر. حتی میتوانید چند عکس بدون فلش بگیرید تا مدل آرایشتان را در کنار لباس سفید رنگ بهتر تشخیص دهید.
 
طراحی ناخن در آرایش عروس در رشت : 

معمولا برای آرایش عروس در رشت از ناخن مصنوعی استفاده می کنند و یا انواع کاشت استفاده می کنند. اگر تمایلی به کاشت دایم ناخن نیز ندارید می توانید از کاشت موقت ناخن استفاده کنید. برای طرح روی ناخن بهتر است از طرحهای ساده استفاده کنید.هر چیزی ساده بودنش باعث می شود که در مرور زمان از مد نیفتد.

تاج سر در آرایش عروس در رشت : 

اگر تصمیم به استفاده از تاج سر درید حتما به اختلاف قد خود با داماد توجه کنید اگر از داماد بلندتر هستید و یا اختلاف قد چندانی ندارید بهتر است از استفاده از تاج سر عروس صرفنظر کنید. 

پوست عروس در آرایش عروس در رشت :

برای شادابی و شفافیت پوستتان از هفته ها قبل از عروسی مراقبت های لازم را انجام دهید. آب زیاد بنوشید و تا حد ممکن در معرض نور خورشید قرار نگیرید . 20 دقیقه قبل از اینکه آرایشتان را شروع کنید مقدار کمی مرطوب کننده روی پوستتان بمالید.این ایده باعث می شود پوست یکنواخت تر و صاف تری داشته باشید.مرطوب کننده های پوست باعث می شود شما پوست با نشاط تری داشته باشید.از هر گونه محلولی که باعث خشک شدن پوست صورتتان می شود پرهیز نمایید با این کار پوستی خشک و خشن در روز عروسی خواهید داشت بهتر است از چند ماه قبل به صورت روزانه پوستتان را بشویید و از متعادل کننده هایی که برای انواع پوست مناسب اند استفاده نمایید تا کم کم از چربی اضافه پوستتان بکاهید.در روز عروسیتان به هیچ عنوان از بند ، وکس و امثال آن  استفاده نکنید زیرا باعث می شود پوستتان بیش از حد قرمز شود

آرایش گونه در آرایش عروس در رشت :

برای اینکه جذاب تر و ملوس تر به نظر بیایید رژ گونه ای به رنگ صورتی به گونه هایتان بزنید . برای بهتر انجام دادن این کار بهتر است رژ گونه را از سمت خارجی ترین قسمت گونه به داخلی ترین قسمت بکشید.

آرایش لب در آرایش عروس در رشت :

برای آرایش لب ها ابتدا خط لبی همرنگ رژ لبی که قرار است به کار ببرید تهیه نمایید سپس دور لب ها را با خط لب فرم دهید و با همان خط لب ، لب هایتان را پر کنید و بعد رژ لب مورد نظرتان را بزنید . با این کار دوام رژ لبتان بیشتر خواهد شد. برای انتخاب رنگ رژلبتان حتما به رنگ موهایتان و چشم هایتان توجه نمایید سعی کنید رنگی که انتخاب می کنید به مو و چشم هایتان بیاید و ظاهری زیبا تر و دلنشین تری به شما ببخشد.اگر لب های کوچکی دارید پس از این مراحل حتما یک رژ لب مایع براق بزنید.برای دوام رنگ لب هایتان محصولاتی به عنوان فیکس کننده وجود دارد که می توانید آن ها را پس از اتمام به کار برید و خیالتان را از هر جهت راحت کنید.از استفاده رژ لب های پر رنگ نترسید. اگر تاکنون از رنگ های مات و بی رنگ مانند قهوه ای یا رنگ لب استفاده می کردید، بهتر است که آن را با رنگ های روشن تری مانند صورتی یا قرمز جایگزین کنید. این رنگ ها در عکس هایتان به زیبایی می درخشند و جذابیت بیشتری به چهره شما می دهند. به یاد داشته باشید که مدل های کلاسیک همیشه مورد پسند قرار خواهند گرفت.

آرایش چشم در آرایش عروس در رشت :

برای اینکه دوام سایه ی چشم تان را بیشتر کنید قبل از آن که سایه چشم تان را بزنید کل پلک تان را با یک سایه چشم روشن به عنوان پایه یا آستر بپوشانید و بعد شروع به زدن سایه چشم تان بکنید.این کار باعث طبیعی تر به نظر آمدن چشم های شما می شود. با یک مداد سفید گوشه های داخلی چشم ها را پر کنید این کار باعث می شود چشمهایتان شاد تر به نظربیاید. از خط چشم برای حالت دادن چشم هایتان استفاده نمایید . اگر برایتان کار کردن با خط چشم های مایع و قلمو سخت است از خط چشم های ماژیکی استفاده نمایید. اگر چشم های درشتی دارید خط چشم پایینی چشم تان را با یک مداد سیاه داخل چشم تان بکشید و اگر چشم های کوچکی دارید قسمت پاینی مژه ها را با مداد سیاه بکشید. برای زیبا ترشدن پلک هایتان ابتدا فرمژه بزنید سپس دو لایه ریمل روی آن ها بزنید ابتدا صبر کنید لایه اول کمی خشک شود سپس لایه دوم را بزنید. حتما ریملی که استفاده می کنید ضد آب هم باشد.اگر امکان دارد خیلی زیاد گریه کنید بهتر است مژه های پایینی تان را ریمل نزنید تا از سیاهی بعد از گریه تان جلوگیری نمایید.از سایه های چشم بسیار پررنگ بپرهیزید. سیاه کردن بیش از حد چشم ها، نه تنها جذابیتی ندارد بلکه زیبایی طبیعی چشمانتان را نیز از بین می برد. بنابراین اگر اصرار به استفاده از سایه های تیره دارید، در این کار اغراق نکنید.یکی از روشهایی که می توانید چشمانتان را جذاب تر نشان دهید، استفاده از مژه مصنوعی است. برای این منظور بهتر است که از مژه هایی با طول های متفاوت استفاده کنید. در این صورت چشمانتان حالتی طبیعی به خود می گیرد و به جای اینکه مژه مصنوعی در بالای مژه های خودتان قرار گیرد، در میان آنها پخش می شود.
 
آرایش ابرو در آرایش عروس در رشت :
ابرو ها به عنوان تاج صورت محسوب می شوند پس باید در قرینه بودن و حالت آنها توجه کافی نمود. یک مداد ابرو که به رنگ موهایتان می باشد تهیه نمایید این کار باعث طبیعی بودن مو و چهره ی شما خواهد شد . اگر موهای روشنی دارید آن را چند درجه تیره تر از رنگ موهایتان انتخاب نمایید تا حالت چهره ی شما سرد و بی روح نشود. تراشیدن ابرو ممنوع - چون حالت طبیعی ندارد. سعی کنید مانند همیشه ابروهای خود را بردارید و آن را خیلی نازک نکنید. زیبایی و خوش فرم بودن ابروها چشمها را زیباتر می کند.بهتر است ابروهایتان را رنگ کنید ولی نهایت دو درجه از موهایتان روشن تر باشد.

رنگ مو در آرایش عروس در رشت : 
یکی از نکات مهم در آرایش عروس در رشت رنگ کردن مو است. اگر رنگ پوست گندمی و صورت ظریف دارید می توانید از رنگ روشن استفاده کنید. البته رنگ های تیره هم پیشنهاد می شود که با لباس سفید شما هارمونی ایجاد کند.

سایر نکات در آرایش عروس در رشت :
  • فراموش نکنید که آرایش صورتتان نباید مات باشد. از آنجا که لباستان سفید است، باید آرایشی انتخاب کنید که با رنگ سفید لباس عروس در تضاد باشد تا از بی روحی چهره تان بکاهد. لباس عروس با لباسی که هر روز به تن می کنید فرق دارد، بنابراین آرایشتان نیز باید متفاوت و سازگار با آن رنگ لباس باشد.
  • درست است که شما به آرایشگرتان اعتماد کردید و چهره تان را به دست او سپردید اما این بدین معنی نیست که هیچ دخالتی در کار او نکنید. زیرا او شما را نمی شناسد، و از علایق و شخصیتتان آگاه نیست، بنابراین شمایید که باید به او بگویید چه چیزی را دوست دارید یا از چه شیوه آرایشی بیزارید. بنابراین از بیان آنچه می پسندید هراس نداشته باشید.
  • از آرایش زیاد بپرهیزید زیرا آرایشی که روی صورتتان ننشیند، در عکس ها و زیر نور فلش جلوه بدی پیدا می کند.
  • از لوازم آرایشی استفاده کنید که حاوی کمی مرطوب کننده باشد. با این شیوه نه تنها آرایش روی صورت شما دوام بیشتری خواهد داشت، بلکه طبیعی تر نیز جلوه خواهد کرد زیرا آرایش خیلی براق دوام زیادی روی پوست تان نخواهد داشت و به سرعت از روی پوست تان پاک خواهد شد. آرایش خیلی مات هم موجب خشکی و ترک پوست تان می شود.
  • با آرایش فقط صورت همه چیز تمام نمی شود. باید در مرحله بعدی به سراغ گردن و حتی شانه هایتان بروید زیرا امکان این که رنگ پوست صورتتان با رنگ جاهای دیگر بدنتان متفاوت باشد زیاد است. بنابراین کرم پودری که برای صورت تان استفاده کردید را به گردن و شانه هایتان نیز بزنید تا ظاهری طبیعی و یکدست داشته باشید.

امتیاز کلی این مطلب (0)

0 از 5 ستاره

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان میهمان

0
نظر شما به سامانه مدیریت ارسال شده است.
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید : فیس بوک  - گوگل پلاس - - توئیتر - - واتس اپ - - تلگرام - - اینستاگرام - - لینکدین -

درباره ما

erasht mini logo ما فضای مجازی رشت هستیم
درگاهی جهت دسترسی به اطلاعات شهر ، آب و هوا ، مشاغل و آگهی های نیازمندی و فروش


warning logo شرایط درج اگهی ها
مسئولیت آگهی های درج شده در این سایت بر عهده آگهی دهنده می باشد.

تماس با ما

rasht-map

دفتر مرکزی ما :

شهر باران ، منطقه شهر یاران

بین بوستان دانشجو و مفاخر

ساختمان سرو ، طبقه سوم

تلفن: 01391010920 داخلی 1

سامانه پیامک : 10007412

نمادهای اعتماد و مجوزها

logo-samandehi

Offcanvas Module

Our themes are built on a responsive framework, which gives them a friendly, adaptive layout