تماس با سایت مشاغل رشت: 920 10 910 013 داخلی 1

زوج درمانگر در رشت

بازدید: 880

زوج درمانگر در رشت

خانواده دارای دو پایه اصلی به نام زن و مرد هست. و  لحظه به لحظه زندگی با مسئله روبرو است و باید مد نظر داشته باشید  رشد انسانها نیز در گرو حل همین مسایل است. بنابراین وجود اختلاف بین زن و شوهر موضوعی دور از ذهن نیست و در بسیاری از موارد زوجین بتنهایی قادر به حل مسئله نیستند و اینجا است که یک زوج درمانگر در رشت میتواند به طرفین کمک نماید تا هر یک بتوانند در فضایی آرام و سرشار از اطمینان خواسته های خود را بیان کنند.سوال اینجا است که زوجین با دیدن چه علایمی میبایست به زوج درمانگر مراجعه نمایند؟ آیا با بروز یک یا دو مورد اختلاف نظر الزامی به مراجعه است؟ در مقاله قبلی زوج درمانی در رشت را مورد مطالعه قرار دادیم در این مقاله زوج درمانگر در رشت را مورد مطالعه قرار می دهیم با ما همراه باشید .

 زوج درمانگر در رشت
زوج درمانگر در رشت
بعد از ازدواج احتمالا در ارتباطاتمان با همسرمان دچار مشکلات و تعارضاتی می شویم.  بهتر است تا مشکلات به کوه مشکل تبدیل نشده و رابطه ها خراب و تیره نشده اند به روانشناسی مراجعه کنیم.  مراجعه به متخصص نشان دهنده سلامت روان و هوش بالاست.
زوج درمانی راهی است برای حل کردن مشکلات و کشمکش های زوج هایی که خود به تنهایی قادر به حل مشکلاتشان نیستند. فرایند زوج درمانی شامل یک زن و شوهر و یک فرد آموزش دیده و متخصص در این زمینه می باشد که در خصوص احساسات و افکارشان بحث می کنند. هدف در زوج درمانی کمک به زنان و مردان است تا همدیگر را بهتر درک کنند و اگر تصمیم دارند و یا می خواهند که تغییر کنند، به آنها کمک شود تا به خواسته و هدفشان برسند.
مواردی که با مشاهده آنها زوجین باید به زوج درمانگر در رشت مراجعه کنند :
۱- کاهش چشم گیر مکالمه بین زوجین بنحویی که گاهی متوقف میشود.
۲. -افزایش خشونت در فضای خانه که میتواند به صورت عیان و آشکار باشد مثل خشونت فیزیکی یا لفظی یا به صورت پنهان باشد، یعنی زوجین به طور عامدانه اقدامی میکنند یا حرفی میزنند تا همسرشان خشمگین گردد.
۳-.اختلال در رابطه جنسی زوجین یا توقف آن ۷-متارکه و طلاق تنها راه حل ممکن به نظر رسد. در این موارد توصیه میگردد قبل از هر اقدام قانونی به یک زوج درمانگر در رشت مراجعه نمایند.
۴- از بین رفتن اعتماد بین زوجین ( میتواند به صورت چک کردن پیامک ها، تماس های تلفنی، ساعت ورود و خروج همسر و … خود را نشان دهد.)
۵-برآورده نشدن نیازهای عاطفی و هیجانی هر یک از زوجین (اساسا انتظار ما از ازدواج احساس شادابی و رشد در طرفین میباشد ولی گاهی ارمغان این پیوند احساس دل شکستگی، سرخوردگی و افسردگی است)
۶- بحث ها و مجادلاتی که هیچگاه به سرانجام نمی رسند. (به طور مثال: نحوه تربیت فرزندان، مسایل مالی، کاری، ارتباط با اقوام و …) لازم به ذکر است اختلاف نظر امری است طبیعی ولی مداوم بودن آن و همواره بی سرانجام ماندش نیاز به راه حل دارد.
 زوج درمانگر در رشت
چه مشکلاتی را افراد نزد زوج درمانگر در رشت می برند؟
- بحث و جدل های همیشگی
-کاهش رابطه یا ارتباط کلامی
-تضاد و اختلاف نظر بر سر بچه ها
-نگرانی های مالی
-برآورده نشدن نیازهای عاطفی و احساسی
 زوج درمانگر در رشت
 بچه ها در زوج درمانی حضور داشته باشند
– خیر. زوج درمانی فقط زن و شوهر را در بر می گیرد. بچه ها به درجات مختلف در معرض مشکلات زناشویی قرار می گیرند. آنها ممکن است سراسیمه و نگران شوند و مشکلاتی از خود بروز دهند که خود این کمک می کند به بهتر شدن روابط زناشویی یا این که بتوانند بیشتر به بچه ها توجه کرده و به آنها کمک کنند.
درمان فردی و زوج درمانگر در رشت
زوج درمانگردر رشت ممکن است بر کنشهای اختصاصی متمرکز شوند که علایم فردی را تشدید کند، یا ممکن است آنها یکی از زوجین را به یک درمانگر جایگزین معرفی کنند.
همچنین میتوان به زوجین با درمانهایی مانند آموزش آرامش بخشی، شیوههای رفتاردرمانی مانند قراردادن در معرض عامل تنش و پیشگیری از پاسخ، یا درمانهای شناختی مانند ساختاردهی مجدد شناختی، یاری رساند و در حالی که درمان پیشرفت میکند و اطلاعات به درمانگر ارایه میشود، تغییرات را تحت نظارت قرار داد. در اغلب موارد زوجدرمانی و درمان فردی با هم ترکیب میشود. همچنین در صورتی که خشونت خانوادگی شدیدی وجود داشته باشد، ممکن است زوجین را به صورت جدا از هم درمان کرد.
چه کسانی لازم است به زوج درمانگر در رشت مراجعه کنند؟
زوج درمانی راهی است برای حل کردن مشکلات و کشمکش‌های زوج‌هایی که خود به تنهایی قادر به حل مشکلاتشان نیستند. فرایند زوج درمانی شامل زن_و_شوهر، و یک فرد آموزش دیده و متخصص در این زمینه است که در خصوص احساسات و افکارشان بحث می‌کنند.
فرض درمانگرانی که در این حوزه کار می‌کند این است که ناراحتی و ناشادمانی که یک زوج با آن روبه‌رو هستند، چیزی بیش از مشکلات و علائم شخصی آنهاست. کسانی که به زوج درمانگر در رشت مراجعه کرده‌اند ممکن است در مورد فاصله‌گیری عاطفی، نزاع بر سر قدرت، اشکال در ارتباط برقرار کردن، حسادت،‌ خیانت و عدم ارضای جنسی و خشونت شکایت داشته باشند.
زوج درمانگر در رشت خوب و حرفه ای به زوج کمک می‌کند که زندگی‌ مشترک‌شان را مورد بررسی قرار دهند و تصمیم بگیرند که چه تغییراتی لازم است. آنها سعی می‌کنند سوء_تفاهم‌_های_دوجانبه، انتظارات_غیرمعقول، و تصورات بیان‌نشده‌ای که باعث تداوم تعارض میان آن دو می‌شود را برطرف‌ کنند.

جستجو، انتخاب و خرید آنلاین با تخفیف خدمات مشاوره دررشت

امتیاز کلی این مطلب (0)

0 از 5 ستاره

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر بعنوان میهمان

0
نظر شما به سامانه مدیریت ارسال شده است.
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید : فیس بوک  - گوگل پلاس - - توئیتر - - واتس اپ - - تلگرام - - اینستاگرام - - لینکدین -

درباره ما

erasht mini logo ما فضای مجازی رشت هستیم
درگاهی جهت دسترسی به اطلاعات شهر ، آب و هوا ، مشاغل و آگهی های نیازمندی و فروش


warning logo شرایط درج اگهی ها
مسئولیت آگهی های درج شده در این سایت بر عهده آگهی دهنده می باشد.

تماس با ما

rasht-map

دفتر مرکزی ما :

شهر باران ، منطقه شهر یاران

بین بوستان دانشجو و مفاخر

ساختمان سرو ، طبقه سوم

تلفن: 01391010920 داخلی 1

سامانه پیامک : 10007412

نمادهای اعتماد و مجوزها

logo-samandehi

Offcanvas Module

Our themes are built on a responsive framework, which gives them a friendly, adaptive layout